Ahad, 22 Mac 2009

Muslimah & Dresses

Kebelakangan ini saya amat meminati dress labuh ala cinderella...walaupun bahagian atas terbuka tetapi saya boleh kenakan dengan turtle neck inner wear yang sesuai. Then saya akan kenakan selendang sebagai tudung. Selendang tersebut hanya diikat ,diputar dan dibuat seperti sanggul. On top of that, saya akan kenakan dengan earing yang agak labuh, tidak perlu rantai kerana earing sudap cukup lengkapkan penampilan.

Dress pertama yang saya beli ialah semasa bercuti di Langkawi, harganya agak berpatutan RM 65.00 dan dapat less 20%. Dress kedua yang minat ialah ketika jalan-jalan bawa my sons naik lrt ke KL Sentral. Dress yang mempunyai metarial yang agak sama cuma berlainan corak. Corak yang saya gemari ialah roses. Di KL sentral pun ada dress camtu, selagi tak beli dress tu asyik mimpi jer setiap malam. A week after, terus gi beli. So saya da dapat 2nd dress...yea. Those yang minat dresses, masa saya jenjalan di The Store Sungai Buloh last week, banyak dress yang cantik-cantik, termasuk ada cam saya punya...harganya not bad.

3 ulasan:

  1. Chantek..!! baju mcm ni juga sesuai utk orang yang berbadan besar. betul tak ayu??

    BalasPadam
  2. betul..kalau pakai dgn kasut ber'platform' lebih nampak santai.
    Dress ni sesuai gak kalau ke pantai...kain cotton n tak panas...

    BalasPadam
  3. Handbag pula boleh guna yang besar atau bersilang kecil...

    BalasPadam