Selasa, 31 Mac 2009

Let's Swim

Baru- baru ini saya ada shooting di sebuah majalah muslimah. Agak suprise kerana saya perlu mengenakan swimming suit. Dua tiga kali saya pastikan dengan k.zila, wartawan Aniqah...betul ker swimming suit...macam-macam ada difikiran saya. Ini pertama kali saya buat job untuk muslimah swimming suit. Agak risau juga takut-takut pakaian tersebut too sexy. Namun ada rasa excited, pengalaman baru. Shooting tersebut diadakan di Wetworld, Shah Alam. Itulah pertama kali ke saner...basah beb!

O...rupanya saya akan ditemani model cilik...siapa namanyer? Ups lupa...


Kami berdua perlu beraksi dengan mengenakan muslimah swimming suit...rupanya pakaian renang ini amat selesa, malah menutup aurat. Banyak koleksi yang kami cuba, pakaian datang bersama cap,baju dan seluar dan mempunyai pelbagai saiz. Sempat lagi main air sambil pose.


Make up artis pada hari itu ialah Nurin the Make over n photographer adalah abang yus yang sporting, akak zila the cute reporter...Tauke swimming suit pula ialah kak sofea, very nice lady.

Those yang masih tercari-cari baju renang muslimah boleh dapatkan dari kak sofea di http://www.bajurenang.com/index.php?ref=rosshidayu

Tiada ulasan:

Catat Ulasan