Ahad, 25 Oktober 2009

Bertemu kembali







Assalamualaikum,

Sudah lama sangat aku tak update blog ni. Nak kata sibuk melayan FB tak jugak. Tapi sekarang aku ada hobby baru. Nak tahu? Herm...Itu lah ramai yang kata(org kata tau..)perempuan Kelantan ni mmg suka bisnes...aku rasa betul lah..aku pon sama. Lepas 1-1. Sebelum ni aku jual tudung ...bisnes dengan kakak. Macam-macam tudung, tudung ekin, tudung hawa, tudung Munawwarah, macam2 lagi la. Bisnes tudung ni memang on going...
Nanti aku uploadkan kt sini. Sesiapa yang berkenan bolehlah dapatkan 1.



Sekarang ni aku seriously buat insurans TAKAFUL. Banyak yang aku nak share tentang takaful ni. Nti aku ceritakan lebih lanjut tentang islamic financial banking ni. To be continue...









* Rosshidayu @ Berita Harian -check it out!


Tiada ulasan:

Catat Ulasan