Jumaat, 20 November 2009

Superb Bidadari

Dear Frenz,



Nak share tentang produk menakjubkan ni. Aku makan produk ni dah nak masuk 6 bulan. Actually produk ini aku jmp bila surfing kat Internet. Kesahnya bermula bila...



Sejak bersalin anak ke-2 badan mula rasa letih, tambahan lagi dengan ada 2 orang anak, heroes pulak tu. Aku mula berfikir, umur dah masuk 30-an, sibuk dengan kerja, tension+stress, tambah lagi melayan kerenah anak-anak, melalui proses bersalin, beribu-ribu urat yang dah putus >proses penuaan orang perempuan lagilah lebih cepat dari lelaki.



Aku mula mencari-cari produknya, ditakdirkan aku tertarik dengan Bidadari dan Nuage. Masa aku ambil Bidadari, aku masih belum period setelah 1thn bersalin anak ke-2. Setelah 2 hari ambil Bidadari, terus aku period. Agak risau, aku jmp doctor, alhamdulillah tiada masalah. Betul seperti yang dinyatakan Bidadari membina sistem rahim, dengan mengeluarkan darah kotor yang ada kat rahim aku.



Dan yang penting produk ini juga..eheem menjadi pemangkin kepada kenikmatan perhubungan suami isteri. Bukan aku aje, kawan-kawan yang aku kenal menggunakan produk bagi komen yang sama. Tahniah Dato Azalina, DCL. Produk ini betul-betul berkesan.



Di sini, sesiapa ingin dapatkan atau mencuba Bidadari dengan harga sangat murah dari biasa untuk stock bulan Disember sahaja. Harga biasa RM77 but now, harga RM55 (375ml) shj.

Nak tahu maklumat lanjut tentang Bidadari :http://www.dcl.com.my/Minuman-Berfungsi/Bidadari-375ml/flypage.tpl.html?pop=0



Ramai yang tanya camner nak order kan...boleh email/PM saya di

rosshidayu@gmail.com / 019-2760267.

Jangan malu-malu...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan